Not known Details About webmehr.com

Wiki Article

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) ۱۹ شهریور م ه ر د ا د

گرافیک :‌ بهتر است از گرافیک های جذاب در سایت وکالت خود استفاده کنید ولی حواستان باشد که بیش از اندازه نشود.

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی ، شامگاه یکشنبه در منزل محسن میردامادی با خانواده وی دیدار کرد.

این پیشنهاد را دادم و رفتم و جلسه ما با کمیته منتخب به خوبی خاتمه یافت. اما فردای آن روز ورق برگشت. جمعیتی با حکم دادستانی آمدند و به دفتر من حمله آوردند. آنجا را مورد تجسس قرار دادند و به تجسس در وسایل نیز بسنده نکردند که حتی نوشته ها و نامه های شخصی و چکها و اسناد خصوصی من را نیز مورد تجسس قرار دادند و بردند. آخر امر نیز دفتر را پلمپ کردند و به آذوقه ای که به رسم هرساله برای اطعام مساکین در انجا انبار کرده بودم نیز توجهی نکردند و آنها را نیز مشمول توقیف خود قرار دادند و آقای داوری سردبیر سایت حزب اعتماد ملی را هم دستگیر و با خود بردند. کار پلمپ دفتر شخصی من تمام نشده بود که دفتر حزب اعتماد ملی را نیز که من دبیرکل آن هستم مورد تجسس قرار داده و وسایل و اسناد یک حزب ثبت شده در ذیل قوانین جمهوری اسلامی را نیز برخلاف قوانین کشور ضبط و سرانجام دفتر حزب را هم پلمپ کردند. به اینها نیز بسنده نشد که دکترعلیرضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی و مهندس مرتضی الویری با آن سوابق انقلابی و داشتن سابقه نمایندگی مجلس و شهرداری تهران و سفارت جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی را نیز بازداشت کردند و دفتر موسسه نشر آثار مرحوم بهشتی به عنوان یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی هم در جمهوری اسلامی پلمپ شد.

فشار تعدادی از مسئولان و مقامات و چهره‌های سیاسی به رئیس قوه قضائیه برای نقض قانون در برگزاری دادگاه انتخابات، یكی از دلایل حمایت رهبر انقلاب از روند جدید برگزاری این دادگاه می‌باشد.

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت.

گفته می‌شود تعدادی دیگر از چهره‌های سیاسی، نظامی و اجرایی نیز فشار‌های مشابهی را بر مسئولان قوه قضائیه اعمال كرده‌اند و بخش رسانه‌ای این جریان نیز حداكثر تلاش خود را برای خبرسازی علیه دستگاه قضایی به كار برده‌اند.

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

از کوچک ترین کسب و کارها تا بزرگترین آن ها، میتواند دارای سایت مخصوص به خود باشد. انجام طراحی سایت باید با توجه به نسبت و سیاست آن مجموعه انجام گردد.

عصرايران - صادق زیباکلام معتقد است که فضای سیاسی پرتنش ایران امروز اکبر هاشمی رفسنجانی را از طریق اعتدالی خویش خارج نخواهد ساخت.

خاصیت هنرمند این است كه آنچه را چشم معمولی نمی بیند ببیند ... خاصیت دل لطیف هنرمند این است كه شامه حساس اش بوهای بد را كه خیلی ها حس نمیكنند حس كند و هشدار بدهد.

محتوای یک سایت غیر از متن میتواند شامل تصاویر و فیلم ها نیز باشند که میتواند به آن اضافه شود.

دكتر رضایی: من نگران این هستم كه دنیا با این چالش‌هایی كه بین ما و كشورهای خارجی پیش می‌آید، فكر كند كه ما صاحب ایده و نظریات برای تعامل و گفتگوهای بین‌المللی نیستیم و داریم خلأهای فكری خودمان را با ایجاد چالش‌ها پر می‌كنیم.

Report this wiki page