طراحی سایت Secrets

Wiki Article

طراحی سایت اختصاصی شامل کلیه خدمات و فعالیتهایی است که برای طراحی ، کدنویسی و پیاده سازی یک وب سایت تماماً اختصاصی صورت میگیرد. زمانی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت میکنیم، هدفمان پیاده سازی خواسته های گوناگون یک مشتری اعم از دارا بودن ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابطه کاربری مناسب و به کارگیری آخرین تکنولوژی های فعال در حوزه طراحی وب سایت است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت طراحی سایت دئووب ( وب سازان مرصاد ) میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

تمامی حقوق برای آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان محفوظ است

همانطور که در کسب و کار های سنتی ظاهر مغازه بسیار مهم است، در کسب و کار های آنلاین نیز سایت شما همان مغازه شما و طراحی ان مانند دکوراسیون داخلی آن است. با این تفاوت که در کسب و کار سنتی، نحوه برخورد شما ممکن است بد بودن محیط کسب و کار را جبران کند اما در کسب و کار انلاین ظاهر بسیار مهم است و اولین چیزی است که مشتری از شما و برند شما خواهد دید.

اکران فیلم ویل اسمیت به تعویق افتاد/ سیلی دردسرساز اسکاری!

پس این مطلب که قرار است در ایام ویژه این شرکت آفرهایی را در نظر بگیرد. شما را باعث سردرگمی نکند تا برای چند درصد ارزان تر چندین سال خود را متضرر کنید.

در صورت نیاز کارفرما، پشتیبانی سایت قابل تمدید است. خدمات پشتسیانی طراحی سایت سایت وردپرس در قالب ۴ پلن ارائه می‌گردد.

شما برای طراحی بخش های گرافیکی سایت همانند لوگو، دکمه ها، بنرهای تبلیغاتی به یک گرافیست ماهر نیاز دارید.  

هرچه حجم درخواست های کمتری به سمت سرور ارسال شود سرور با سرعت بیشتری به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد و سرور و سایت بازدهی بالاتری خواهند داشت. بنابراین برای طراحی سایت حرفه ای برنامه نویس پایتون کار را طراحی سایت اختصاصی در دست می‌گیرد و در ایجاد وب سرویس از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند.

وب‌سایت‌های سفارشی یا وب‌سایت اختصاصی با چه زبان‌هایی نوشته شده‌اند؟!

آنچيزي كه همكاري ايران وب لايف و پاكسان را متمايز ميكند تاكيد بر ٢ صفت است، صداقت و تخصص. اين دو صفت ميتواند موفقيت در افق هاي دور دست را تضمين نمايد.

در ابتدای راه باید هدف خود را به صورت کامل مشخص کنید. و مشتریان خود را بشناسید. برای مثال قصد دارید چه سرویس هایی به کاربران وب ارائه دهید یا چه محصولاتی را میخواهید به صورت آنلاین بفروشید. هدف شما باید مشخص باشد که قرار است از سایت درآمدزایی داشته باشید. یا فقط معرفی محصول است.

بله، شکی نیست که سایت شما میتواند بر روی هر دامنه ای قرار گیرد. شما دامنه خود را با پسوند موردنظر خود خریداری میکنید و ما سایت را بر همان دامنه قرار میدهیم.

خیلی از افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند و یا کسانی تمایل به استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار سنتی شان دارند این سوال را میپرسند که ساخت اینستاگرام یا طراحی وب سایت؟ کدامیک ما را به اهداف مان میرساند؟

Report this wiki page